Amazon jest bardzo restrykcyjny co do przestrzegania zasad i regulaminów, które narzucają na osoby publikujące na ich platformie. W momencie gdy otrzymasz informację o blokadzie konta to warto wysłać do nich wiadomość, gdzie opiszesz, że zapoznałeś się z ich regulaminem, że nie zgłosisz już tytułów do publikacji co do których nie masz praw autorskich i wyrazisz skruchę wraz z przeprosinami za naruszenie zasad. Po wysłaniu takiej wiadomości, nie masz 100% gwarancji, że Twoje konto zostanie odblokowane, ale w większości przypadków to właśnie pomaga.
Jeśli masz problem z napisaniem takiego tekstu w języku angielskim, możesz skorzystać z tego, który przygotowałem dla Ciebie, wystarczy go skopiować i przesłać do supportu Amazona KDP.
It’s difficult for me to accept the news that my Amazon KDP account has been closed, as creating and publishing products on the platform is something I am passionate about and enjoy doing. While I understand if there is no way to reverse the account closing process, I would be grateful for the opportunity to correct any mistakes or failures that may have led to the closure if a second chance is possible.
Najczęstszym powodem blokady konta, jest nieprzestrzeganie regulaminu KDP dotyczącego praw autorskich. Użycie grafik pochodzących z Google lub Pinterest bez podawania źródła oraz nie sprawdzenie, czy jest to wymagane, to częsta przyczyna blokady.
Prawa autorskie są ważnym aspektem publikowania na KDP. Należy uważać na tytuł, podtytuł, opis oraz słowa kluczowe w 7 polach podczas dodawania treści. Słowa takie jak Marvel, Disney, Fortnite, Coca-Cola, Among Us, Harry Potter, Samsung, Sonic i wiele innych są zabronione do używania.